Parasta lemmikillesi

Tietoa meistä

Hei, olen Mari Kärkkäinen, ja autan koiran eroahdistuksen ja yksinolo-ongelman kanssa kamppailevia sekä pk-seudulla että valtakunnallisesti. Koulutan pk-seudulla myös pentu- ja teinikursseja sekä arjen taitoja. Kokonaisvaltainen hyvinvointisuunnitelma on koirille suunnattu uutuustuote, jonka avulla jokainen koiranomistaja voi varmistua oman lemmikkinsä hyvinvoinnista.

Olen valmistunut eläintenkouluttajaksi v. 2019 Koirakoulu Vision Kouluttajakoulutuksesta ja virallisen ammattitutkinnon suoritin 2022. Olen myös suorittanut Jenny Jalosen yksinolokoulutuksen ja olen yksi Digital Dogsitter- kouluttaja. Kennelliiton koulutusohjaaja koulutuksen suoritin v.2016.

Minulla on kahden vuoden ikäinen käyttölinjainen kultainennoutaja tällä hetkellä kotona. Bennyn kanssa harrastamme tokoa tavoitteellisesti ja kuulumme Golden Ringin tokoteamiin. Harrastamme myös nomea, rally-tokoa ja noseworkia. Harrastan aina nuoren koirani kanssa paljon erilaisia lajeja, jotta löydän meille parhaiten sopivat lajit ja harjoittelu pysyy leikkimielisenä. Tällä hetkellä kaikki yhdessä tekeminen on kivaa!

Olen vuosien saatossa kouluttanut pentukursseja, arkitaitoja ja tokoa Pääkaupunkiseudun Kultaisille, villieläimiä Korkeasaaressa ja tällä hetkellä koulutan myös Eläinkoulu Visiolla sekä otan vastaan asiakkaita Eläinklinikka Tsempissä.
Tykkään osallistua itse erilaisiin koulutuksiin ja sitä kautta opin itsekin koko ajan lisää koirista. Pyrin seuraamaan erilaisia koira-aiheisia tutkimuksia ja niiden julkaisuja, sillä ala kehittyy hurjaa vauhtia ja uutta tietoa tulee jatkuvasti.

Pennut ovat erityisesti lähellä sydäntäni (ja tuoreessa muistissa kaikki pennun kanssa eteen tulevat vaiheet) ja koulutankin siksi paljon pentu- ja teinikursseja. Ensimmäisen vuoden aikana luodaan pennun ja omistajan välille syvä suhde, joka sitten kantaa läpi koiran elämän tehden yhteiselosta mukavaa. Koulutan positiivisin koulutusmenetelmin koiran tunteet huomioiden ja koulutuksissa edetään koiran ehdoilla. Kursseillani harjoittelu on stressitöntä ja mukavaa. Nähdään kursseillani!