Arkitottelevaisuus -kurssi yksityiskoulutuksena yli vuoden ikäisille koirille

Arkitottelevaisuuskurssilla opettelemme ja syvennämme jo opittuja arjessa tarvittavia taitoja kuten hihnakäytöstä, ohituksia ja malttia erilaisissa häiriöissä ja ympäristöissä, jotta arki koiran kanssa sujuu mukavasti.

Kurssi on yksityiskoulutuksena, joten kurssin ajankohdan voit valita itse! Kurssi sisältää 3 koulutuskertaa ja voit osallistua tälle kurssille myös aran tai toisista koirista provosoituvan koiran kanssa.

Kurssi on 3 * 40 minuuttia yli vuoden ikäisille koirille.

Kurssi voidaan järjestää joko kotonasi/kotisi lähistöllä tai Espoon keskuksen alueella. Matkakustannus 0,75 €/km lisätään hintaan Espoon Keskuksesta, jos haluat kurssin luonasi. Ulkokurssi Espoon Keskuksen lähistöllä ilman matkakustannusta (tarkka paikka ilmoitetaan ilmoittautumisen jälkeen).